יום ראשון, 23 ביוני 2013

זדייני עיר, עברתי לכפר* יומן פוסט-עירגדולה 23.6.13

שני פוסטים וריגרסיה, עד להודעה חדש. עזבתי את הכפר למקום שאני בו עכשיו. יופי של הומוס מתארגן לו, המון תכניות. מנסה לארגן פינה חדשה לבלוג - 
"אתגר הפרמ'לצ'ר שלי"
מנסה להשלים את כל השנה האחרונה של הלימודים בשבועיים של קריעת תחת על הגשות ולימודים למבחנים. הצעד הראשון יהיה גמילת פייסבוק רצינית - לשם כך, הורדתי את צוקרברג לעת עתה מהפייבוריטס. מקווה שזה יעזור לי. הפסקתי לעשן, פייסבוק לא אמור להיות יותר מדיי קשה.

אני חוזרת עכשיו ל"מגדר ופמיניזם בתיאטרון המודרני"

תקראו את הפוסט הקודם, אם לא קראתם, הוא מסביר המון על המהפכה הקטנה והפרטית שלי. אני מרוצה מהווידוי הזה, הוא סידר לי את הראש דיי טוב. הכתיבה היא קודם כל בשבילי, אבל אני שמחה ועוד אשמח לזרוע את הזרעים, ולא רק את אלו שבאדמה.

Off Notes
walter.h1900@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה