יום שבת, 25 ביוני 2011

- ריק -

אני
אני אלוהות אחרת
אני גשמית בספק
אני סוניה או סופיה

אני קדושה
אני טומאה
אני שקט

אני רעש
אני בכי בכי וצחוק

אני סוף העולם
אחרי אין עוד כלום
אחרי יש הכל

אני לא משוררת
            לא כותבת שירה

אני עייפות
אני חולי

אני בלבול ואי סדר
              ואי שקט
              ואי שקט שהוא אינו רעש

אני שמיים כחולים
אני קיץ, אני סתיו, אני אובך קשה
                                       וסמיך
                                       וחונק

אני רעמים וברקים
וסופות חול
ומבול
מבול גדול

אני סוף העולם
אני לא יכולה שלא להיות
                   סוף העולם

אני דם, המון דם
אני דמעות
אני קרביים שפוכים על הכביש
אני מעי דק, אני מעי גס מאוד
אני זיעה

אני טובעת
כולי לגמרי טובעת
או נשרפת
אני לא נושמת
אני כן עכשיו
סוף סוף אני נושמת

.


walterh1900@nospammail.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה