יום שישי, 14 ביוני 2013

14.6.13

אינני מכירה את עצמי עוד,
כבר לא בטוחה בדבר,
 מי אני – מאין באתי?
לאן אלך?
לאן אלך?

אינני יודעת אם יש
עוד טעם
לטעום


אני רוצה להיות "כמו כולם"
זה יותר קל, אולי,
אבל, כבר לא מסוגלת להיות "כמו כולם"
אני רואה את הדברים קצת אחרת,
פעם הכרתי הרבה אנשים שרואים את הדברים
קצת אחרת.

אינני מכירה בעצמי
אומץ, כישרון
כל 
דבר
מלבד
הכלום

אינני אני עוד
אולי עוד אשוב

אולי אהיה כבר
אני אחרת

עוד משבר אמצע
של משהו
בין משהו למשהו,
לפני שמשהו נגמר, לפני שמתחיל

אחרי שמשהו קרה, אחרי שהמשיך

בלי סיבות.
אינני מכירה את עצמי.
מסירה מראות והשתקפויות סביבי
משתדלת לספוג, לספוג,
לספוג, לספוג, לספוג.

פעם היו לי פתרונות,
היום אני
צפה בחלל
צפה בלי חמצן

אינני מכירה את עצמי
אינני מכירה עוד דבר
ואת הכל מטילה בספק,
גם את מה שכבר בספק הוטל.

איך ממשיכים לחיות בעולם הזה,
אחרי שכבר ראיתי אותו בעיניים פקוחות?

איך ממשיכים לחיות בעולם הזה -
כשכל כך פשוט,
פשוט,

שלא.

walter.h1900@gmail.com

2 תגובות: